Iedereen wil vlot en correct geholpen worden. En als stad zijn wij gedreven om iedereen ook op deze manier verder te helpen. Net daarom wil Eeklo starten met de uitbouw van een centraal dienstverleningspunt. In dit contactpunt (fysiek en telefonisch) wordt de burger met alle eerstelijnsvragen geholpen en eventueel doorgestuurd naar de gespecialiseerde loketten.
Om de professionalisering van deze dienstverlening als stad verder te ontwikkelen, zijn we op zoek naar een coördinator dienstverlening. Deze functie heeft een tweeledig aspect, waarbij je enerzijds verantwoordelijk bent voor de uitbouw van dit centraal dienstverleningspunt en anderzijds ook projectmatig te werk zal gaan. Na de uitrol van de centrale dienstverlening, zal je instaan voor het aansturen van het team op deze dienst.
Een greep uit het takenpakket:
Uiteraard trek je dit project niet alleen en zullen diverse diensten en collega's een ondersteunende rol bieden in deze uitdaging.
Je bent iemand die van aanpakken weet en graag werkt aan de verdere uitbouw, professionalisering en digitalisering van dienstverlening. Je draagt klantgerichtheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel en je hebt een sterke affiniteit met digitalisering.
Binnen ons bestuur kom je terecht in een organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een contract van onbepaalde duur aan en leggen een werfreserve voor de functie aan.
Naast een bezoldiging in salarisschaal B1-B3 geniet je van tal van extralegale voordelen: